lørdag 26. mars 2011

Blogg-award til meg:)

Var så heldig at jeg fikk en blogg-award fra Heidi S. Blei jo såklart veldig glad for dette:)
Har aldri fått noe slikt å satte såklart veeeeeldig pris på dette.



Reglene er som følger:
Link til den du fikk awarden fra svar på ti spørsmål og send videre til 10 bloggere:)


1. Hvorfor startet du å blogge?
Startet vel egentlig litt blogg fordi jeg såg hvor fine blogger andre hadde, å for å kunne vise frem ting jeg lager. Ikke minst ha en plass legge alle bilder av ting jeg lager så jeg har det en annen plass enn bare dataen. Elsker se på andre sine blogger hva folk lager osv.

2. Hvilken bloggere følger du?
Følger vel egentlig mest hobbyblogger for å være ærlig men burde kanskje begynne følge andre også?:) hvis jeg bare hadde hatt litt mer tid til overs:)

3. Favoritt makeup-merke?

Oi bruker nesten ikke sminke så kan igrunn ikke svare på dette:/

4. Favoritt klesmerke?

Alt som passer:)

5. Ditt "må ha" makeup-produkt?

bruker fortsatt ganske lite sminke,men har forelska meg i en foundation fra Max Factor.

6. Favorittfarge?

 Turkis og blått, rødt går også an:)

7. Parfyme?

Armani

8. Favorittfilm(er)?
Oi, har igrunn mange favorittfilmer men skal jeg velge en så blir det klassikeren Dirty Dancing, men elsker alt av komedier.


9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?

Hmmm... har veldig lyst en eller annen plass anna enn Danmark og Sverige. Kanskje syden en plass? Har ikke reist så mye anna enn campingturer til Sverige og Danmark sjøl om dette også er veldig koselig da:)

10. Spørsmål til meg selv:
Hmmm det er ikke lett komme på ett spørsmål til seg selv da:/ men hvis jeg skal stille meg selv ett spørsmål må det bli:
Hva er målet mitt her i livet?


Hmmm... Godt spørsmål :P nei Håper jeg får meg en bra jobb en gang som jeg trives med, skulle ønske jeg kunne leve av hobbyene mine.



Så til slutt sender jeg denne awarden videre til desse ti i tilfeldig rekkefølge:
4. Beate



ha en super dag:)


1 kommentar: